خطرناک ترین انواع سگ در جهان

۱۴۰۰/۶/۱۹

مشخص است که سگها از جمله حیواناتی هستند که بسیاری از مردم تربیت آنها را ترجیح می دهند. به دلیل وفاداری به انسان ، اما 10 نوع سگ خطرناک در جهان وجود دارد که به دلیل وحشیگری خود مشهور هستند.

با وجود وفاداری سگ ها و دلبستگی آنها به انسان ، برخی از آنها جزو خطرناک و غیرقابل کنترل ترین حیوانات هستند

10 نوع سگ وحشی و خطرناک در جهان

برخی از نژادهای سگ وجود دارد که می توانیم آنها را خطرناک ترین و قوی ترین نام ببریم. آنها حیواناتی خشن و پرخاشگر هستند.

مرکز کنترل بیماریهای ایالات متحده و انجمن پزشکی دامپزشکی آمریکا 10 نوع از خطرناک ترین و شدیدترین گونه سگ در جهان را شناسایی کرده اند.

دالمی

این سگ بومی هند و بالکان است و 40 تا 70 پوند وزن دارد ، 20 تا 24 اینچ ارتفاع دارد ، باهوش ، قوی ، پر انرژی است.

اگرچه دالمی به دلیل پرخاشگری بدنام است ، اما اگر به عنوان یک سگ جوان آموزش ببیند ، به یک سگ زیبا تبدیل می شود. همچنین سگ مورد علاقه اروپایی ها است.

ژرمن شپرد

ژرمن شپرد 50-64 پوند وزن دارد ، 20-25 اینچ طول دارد ، اندازه متوسط ​​و درشت است ، موهای کوتاهی دارد ، فک های قدرتمندی دارد و می تواند طعمه های بزرگ را با یک لقمه بکشد.

ژرمن شپرد با سرسختی و قدرت فوق العاده مشخص می شود. بنابراین ، آموزش را به راحتی نمی پذیرد و یکی از خطرناک ترین سگ ها است و در صورت عدم آموزش ، به یک سگ بسیار تهاجمی تبدیل می شود.

پرسا کاناریو

بومی آفریقا و جزایر قناری است.وزن آن 100-125 پوند و طول آن 25-26 اینچ است.به آن سگ قناری می گویند. بزرگ و عضلانی است.

از وی در جنگ ها و شکار استفاده می شد و انگلیسی ها او را برای مبارزه آموزش می دیدند ، اما اکنون وظیفه او هدایت گاو و نگهبانی است.

چو چاو

در اصل از چین ، با وزن 40-65 پوند و قد 18-22 اینچ ، وقتی آن را می بینید فکر می کنید کوچک و زیبا است ، اما عکس آن صادق است.

این گونه برای مقابله با پرخاشگری خود به آموزش بسیار طولانی نیاز دارد و همچنین بسیار تنبل است و خز ضخیمی در اطراف گردن دارد.

دوبرمن

بومی آلمان ، 65-90 پوند ، قد 26-28 اینچ ، اغلب در فیلم های پلیسی دیده میشود ، او فوق العاده باهوش و وفادار است ، اما فقط به صاحبش.

سگهای دوبرمن از سگهای غریبه و رقیب متنفرند و او یکی از مهمترین سگهای جنگی و نگهبان است. او از 10 تا 12 سال عمر می کند.

مالاسوت آلاسکا

بومی آمریکای شمالی ، 80-110 پوند وزن ، 23-28 اینچ طول ، خوش مزاج و در صورت کسالت و ناامیدی ، به یک سگ ویرانگر تبدیل می شود.

نیاز به بازی و توجه زیادی دارد.از نظر اندازه بزرگ است و استقامت دارد. بنابراین ، برای کشیدن وسایل نقلیه در مناطق سرد استفاده می شود.از 12 تا 14 سال عمر می کند.

هاسکی سیبری

در اصل از سیبری ، با وزن 35-55 پوند و طول 20-24 اینچ ، از آن برای حمل و نقل کالا استفاده می شد ، شبیه به گرگ است و زیاد پارس نمی کند.

این نژاد پرانرژی و باهوش است که در مناطق سرد قطبی زندگی می کند ، زیرا غالب و سرسخت است. در سال 2000 ، به دلیل گاز گرفتن او 15 مورد در ایالات متحده فوت کردند.


یکی از نژاد های سگ

در اصل از آلمان ، وزن 70-85 پوند ، و 22-26 اینچ قد ، به نام ژرمن شپرد نامیده می شود ، اندازه آن متوسط ​​است و عمودی ایستاده است.

از ژرمن شپرد برای ردیابی جنایتکاران و در جنگ ها و کشف مواد مخدر استفاده می شد و از ویژگی های آن قدرت ، سرعت ، هوش و سهولت آموزش است.

روتوایلرها

او اصالتاً اهل آلمان است ، با وزن 85-110 پوند و طول 23-27 اینچ ، یکی از سگ های قوی است. چون بدن بزرگی دارد ، دهانی پهن دارد و دندان هایش قوی است.

او در جنگهای جهانی اول و دوم شرکت کرد و در نجات ، جستجو ، نگهبانی و حمل و نقل کمکهای اولیه مورد استفاده قرار گرفت.او قادر بود با مهارت بالا شنا کند.

پیت بولز

در اصل از ایالات متحده ، با وزن 30-55 پوند و قد 18-22 اینچ ، می توان آن را زیبا ترین سگ روی زمین نامید.

همه نوع سگ از او می ترسند. او برای آنها غالب و مهم است ، زیرا ترکیبی از چند جناح دیگر است ، قوی ، شدید و مبارز است و رقیب را زنده نمی گذارد ، صرف نظر از هزینه آن.

تاریخچه پیتبول پر از سابقه برای کشتن مردم است. بنابراین خطوط هوایی محدودیت هایی را برای سفرهای هوایی وضع کردند و شرکت های بیمه نرخ بیمه خود را به دلیل پرخاشگری خود افزایش دادند.


dangerous-dog
..