معرفی پنج نوع سگ که عاشق بازی هستند

۱۴۰۰/۶/۲۰

اگر به فکر داشتن یک دوست هستید که عاشق بازی با شما یا فرزندانتان است ، نژادی را انتخاب کنید که به خلق و خوی بازیگوش معروف است.

نژادهای سگ عاشق بازی هستند

1. لابرادور

ریدریورهای لابرادور سگ های بزرگی هستند که هر کاری را که دوست دارند با بازی دوست دارند ، اغلب در آب می آورند و می پاشند.

این نژاد در اصل از نیوفاندلند است ، از یک سگ آبی پرورش یافته است و سرانجام به انگلستان آورده شد تا به عنوان رستوران داران پرندگان آبزی کار کند.

2. باکسر

باکسرهای عضلانی و ورزشکار دارای سابقه غنی به عنوان سگ های جنگنده هستند اما به دلیل شجاعت ، هوش و وفاداری آنها نیز مورد ستایش قرار گرفته اند.

آنها به عنوان سگ های شکار یا نگهبان کار می کنند ، و از این سگ های باهوش نیز به عنوان پیام رسان استفاده می شده است. باکسرها حیوان خانگی مطلوبی هستند ، آنها عاشق بازی به ویژه با خانواده خود هستند.

تمایلات کلی شاد و شخصیت پرانرژی ، آنها را به یک انتخاب خوب تبدیل می کند ، این سگ ه برای خانه هایی با نوزادان یا کودکان خردسال مناسب نیستند ، زیرا می توانند از آنها پیشی بگیرند.

3. گلدن رتریور

شاید هیچ نژادی بیشتر از یک گلدن رتریور آمریکایی نباشد.گلدن رتریورهای بزرگ و زیبا دارای خز بلوند یا عسلی رنگی هستند.

آنها وفادار و باهوش هستند اما سرزنده نیز هستند ، از بازی با آب لذت می برند و در همه جا با شما همراهی می کنند ، آنها همراهان فوق العاده ای برای انسان ها در هر سنی هستند و با اکثر حیوانات دیگر کنار می آیند.

4. اسپیتز

این نژاد اسپیتز از سگهای سورتمه ایسلند و لاپلند گرفته شده است و ارتباط نزدیکی با مالاموتهای بزرگ و ساموئیدها دارد.

Poms در اواخر دهه 1800 متعلق به ملکه ویکتوریا بود که به آنها کمک کرد تا در اروپا و خارج از آن محبوبیت پیدا کنند. اگر به یک سگ کوچک سرگرم کننده فکر می کنید ، Spitz را در لیست کوتاه خود قرار دهید.

5. چوپان استرالیایی

چوپان استرالیایی یکی از نژادهای ورزشی ترین سگ ها هستند ، این سگ ها دوست دارند هر زمان که فرصتی پیدا می شود بدوند ، بپرند و بازی کنند ، در چابکی و بازی مهارت فوق العاده ای دارند.


playful-dogs
..