غذاهایی که بلافاصله سگ را می کشد

۱۴۰۰/۶/۲۱

بسیاری از افرادی که از سگ نگهداری می کنند ، به ویژه آنهایی که تازه کار هستند ، نمی دانند که غذاهایی وجود دارند که سگ ها را می کشند ، برخی از آنها فکر می کنند غذای معمولی می خورند ، به ویژه اگر حاوی پروتئین یا گوشت باشد.

برخی از انواع غذاها هستند که سگ ها را می کشند و برای سلامتی آنها خطرناک است ، به طوری که ممکن است به سرعت باعث مرگ آنها شوند که تصورش را نمی توانید بکنید.

غذاهایی که باعث مرگ سگ می شوند

سیر و پیاز

سیر و پیاز باعث مسمومیت حیوانات خانگی ای می شوند که در خانه نگهداری می کنید. نکته خطرناک این است که علائم تا 3 یا 4 روز بعد روی سگ ظاهر نمی شوند.

سگ را از نزدیک تماشا کنید ؛ اگر پیاز یا سیر بخورد ، حرکت او کاهش می یابد به طوری که نمی تواند راه برود و رنگ ادرارش نارنجی می شود .

شکلات

مبالغه نیست اگر بگوییم شکلات حاوی عناصر کشنده ای برای سگ ها است ، به ویژه شکلات های تیره تر که برای زندگی آنها خطرناک تر است.

علائم خستگی به شکل استفراغ به مقدار زیاد روی سگ ظاهر می شود و اگر سگ شکلات بخورد ، متأسفانه نمی توانید جان او را نجات دهید.

آووکادو

میوه آووکادو یکی از خطرناک ترین غذاها برای خوردن سگ است و دانه های آن در صورت بلعیده شدن توسط سگ ها باعث خفگی می شود که منجر به مرگ می شود.

طیور

گوشت مرغ یکی از بهترین غذاهایی است که می توانید به سگ بدهید اما در مورد جدی بودن استخوان های آن صحبت می کنیم.

استخوان ها به معده سگ آسیب می رسانند ، بنابراین اگر فکر می کنید سگ شما مرغ می خورد ، باید استخوان را به طور کامل بردارید ، یا اصلاً آن را سرو نکنید.

جگر

شما می توانید جگر سگ را پیشنهاد دهید ، اما باید مقدار کمی باشد و خوب پخته شده باشد.

مراقب مصرف زیاد جگر سگ باشید. از آنجا که استخوان ها را مخدوش می کند ، ممکن است به یک مسمومیت جدی منجر شود که منجر به مرگ می شود.


Chocolate
..